De les queixes presentades, cinc han estat desestimades perquè no s'havia iniciat la via administrativa, cinc han estat traslladades al Síndic de Greuges de Catalunya i s'han iniciat tramitació per a les 10 restants.
L'àmbit al qual fan referència aquestes 20 queixes són, sobretot, sobre la qualitat urbana, el medi ambient, les polítiques socials i la salut pública. Pel que fa als 11 assessoraments, que "han estat estudiats en detall", dos s'han traslladat a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC), i els altres 11 fora de l'àmbit municipal com Mossos d'Esquadra i entitats bancàries, entre d'altres.
Ramon Palacios
El mètode web és molt útil per tramitar queixes. En aquest sentit, dir que la presencialitat és bàsica, sobretot, per determinades persones que necessiten més aquesta empatia, però estem veient i ho valorem l'augment de queixes tramitades inicialment a través del web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.