El comerç surt al carrer per 'retrobar' el vincle amb la ciutadania a través de les rebaixes

Un centenar de comerços s'ha adherit a la campanya de 'retrobament' amb la ciutadania

Societat

Publicat el 4/jul/20 per Joan Garcia

La ciutadania ha respost amb majúscules a la primera jornada de rebaixes després de la crisi del coronavirus. Venedors i clients han reestablert relacions i els carrers de Sant Cugat han tornat a respirar aire comercial. Sant Cugat Comerç ha potenciat juntament amb un centenar d'establiments la campanya 'Retrobament, rebaixes' per enfortir els vincles entre la ciutadania i el teixit comercial.

Bosses amunt, bosses avall. Vendre i comprar. Aquests dos binomis han estat els més repetits pels carrers de Sant Cugat amb la primera jornada de descomptes després de la crisi del coronavirus. Les botigues han recuperat l'ambient i la relació amb la clientela amb preus rebaixats.

Els carrers han tornat a respirar aquell aire comercial de la botiga al carrer. La ciutadania ha respost amb compres constants i aprofitant les oportunitats de mercat.

Per tal de potenciar i recupera la Botiga al Carrer, festa del comerç a la Festa Major, sis comerços han organitzat estands per explicar a la ciutadania els seus productes i també exemplificar els seus serveis a peu de carrer.

Una manera diferent de donar-se a conèixer en un entorn emblemàtic com és la Plaça d'Octavià.

La presidenta de Sant Cugat Comerç. Aida Fernández, ressalta que aquest primer contacte amb els clients ha de servir per recuperar les relacions perdudes pel coronavirus.

Una jornada que ha recuperat el vincle afectiu entre comprador i venedor per plantar cara als efectes del coronavirus. El teixit comercial de la ciutat necessita oxigen per reanimar-se i recuperar les pèrdues patides durant el tancament del Covid19.




DECLARACIONS

Aida Fernández

Necessitem recuperar el contacte i el tracte amb la clientela.

Your browser doesn’t support HTML5 audio