Treball en temps de confinament: oberts per garantir l'abastiment d'aliments
Els establiments d'alimentació s'adapten a les noves exigències
Publicat el 22/abr/20 per Anna González
Desplaçar-se per comprar productes de primera necessitat és una de les excepcions a l'obligació de confinament i això ha posat els establiments d'alimentació en la primera línia. Des dels més petits, fins a les grans cadenes de supermercats, tots han adaptat l'atenció al client per garantir l'accés als aliments. Cugat Mèdia ha visitat l'Esclat de Sant Cugat i Cal Caballu per veure com funcionen aquests dies.
Aforaments limitats, distància de seguretat, mascaretes i guants, i, en alguns casos, cues són ja habituals a les botigues d'alimentació i els supermercats. La feina d'aquests comerços ha guanyat visibilitat aquests dies de confinament. Són un servei essencial que s'ha hagut d'adaptar als nous requeriments per garantir la seguretat dels clients i dels mateixos treballadors. Una tasca que la ciutadania agraeix.
Tot i les limitacions, des dels establiments llancen un missatge de tranquil·litat perquè l'abastiment de productes està garantit, com ha explicat el gerent d'Esclat Sant Cugat, Joan Puig.
Amb ell, i amb el responsable de Cal Caballu, Toni Castanyé, Cugat Mèdia s'ha endinsat en els seus establiments en un reportatge que forma part d'un cicle per mostrar com treballen, aquests dies, serveis i col·lectius vitals i essencials com són els serveis socials, el manteniment de la ciutat, les farmàcies, Càritas, Creu Roja i els cossos de seguretat.
DECLARACIONS
Joan Puig
Tenim producte, cada dia arriba. Un missatge de tranquil·litat, a les botigues hi ha producte i no hi faltarà.
Your browser doesn’t support HTML5 audio