La creació d’una paleta per fer barreges i ús de colors amb pintura que permet el treball autònom d’alumnes invidents i amb dificultats visuals ja té el reconeixement de la ciutat. Els responsables d’aquest projecte, el Fablab Sant Cugat i l’Escola Avenç, han rebut el Premi Sant Cugat que posa en valor aquesta tasca d’integració.
neix de la tenacitat i l’enginy de dues mestres, la Carme Marcè i l’Eugènia Mestre. El projecte es duu a terme gràcies a la participació de l’alumnat, dels mestres, de dissenyadors i d’enginyers, i de la creença ferma en la innovació del Fablab
i el convenciment de l’Escola Avenç que la inclusió és el camí per acompanyar, educar i fer créixer els més petits. El neguit va sorgir de la necessitat de treballar i incloure tot l’alumnat en tots els processos d’ensenyament-aprenentatge de l’escola, especialment dels qui tenen limitacions visuals totals o parcials, en les propostes de treball artístic. La directora de Cugat.cat, Mònica Lablanca, ha lliurat el premi als responsables del projecte.

