'Slow Shopping', la campanya de Sant Cugat Comerç per a compres de proximitat
La campanya s'ha presentat aquest dilluns / Foto: Cedida
SocietatPublicat el 25/mar/19 per Redacció
Sant Cugat Comerç (StC) impulsarà el comerç de proximitat amb 'Slow Shopping', una campanya que vol destacar els valors de comprar a establiments de la ciutat. Valors com la racionalitat, l'experiència i la tranquil·litat. La campanya, que s'iniciarà la segona quinzena d'abril, difondrà tots aquests valors a través de panells informatius i de les xarxes socials. A més, de cara a l'any vinent també vol crear un catàleg de valors de qualitat que han d'oferir els comerços per considerar-se establiments 'Slow Shopping'.
En declaracions a Cugat.cat, el gerent de StC, Jesús Carballo, ha destacat que l'objectiu de la campanya és que 'els compradors gaudeixin de les compres de forma natural, juntament amb les persones més properes, sense estrés ni embussos'.
'No podem anar en contra del comerç en línia i per això ens toca vendre uns altres valors com són la compra racional i el comerç sostenible', ha remarcat Carballo, que ha explicat que durant la campanya l'entitat també penjarà tutorials a les seves xarxes socials explicant els valors que comporta comprar a establiments de proximitat.
La campanya, en col·laboració amb l'Ajuntament i la Diputació de Barcelona, pren com a referència el moviment Slow que va néixer fa més de 30 anys i que ha cristal·litzat en iniciatives com el 'Slow Food' i el 'Slow Travel'. La iniciativa s'ha presentat aquest dilluns coincidint amb la Setmana del Comerç.
DECLARACIONS
Jesús Carballo
Volem transmetre que al comerç local poden trobar una compra sostenible, a àmbit local i més tranquil·la.
Your browser doesn’t support HTML5 audio