Picabaralla entre assistents al concert d'Ismael Serrano al Teatre-Auditori arran d'uns càntics en suport als 'presos polítics'
El cantautor va fer una crida 'a la calma i a l'entendiment', a la qual s'hi va sumar la resta del públic
Ismael Serrano, aquest dissabte al Teatre-Auditori / Foto: Localpres
SocietatPublicat el 21/gen/19 per Sergio Morales
El concert d'Ismael Serrano d'aquest dissabte al Teatre-Auditori es va veure alterat per una picabaralla al públic després que un grup de persones entonés crits de 'Llibertat presos polítics'. Això va suposar que un altre grup s'hi enfrontés i que es produís una discussió. A través de Twitter, el cantautor ha explicat que el diàleg va començar a 'pujar de to', fet pel qual va intervenir-hi: 'Em vaig sentir amb l'obligació de demanar calma i fer una crida a l'entesa'. Serrano els va dir que si assistien al seu concert, vol dir que potser 'comparteixen una sensibilitat'.
En un fil a la xarxa social, el madrileny lamenta que se l'acusi d''equidistant' i recorda que ha criticat públicament la situació que viuen els polítics independentistes empresonats, entre ells el santcugatenc Raül Romeva. Sobre la resolució del conflicte que es va produir durant l'actuació, Serrano subratlla que el públic assistent va contribuir a assolir la calma i el silenci que reclamava.
Ayer en el concierto de Sant Cugat un grupo de personas empezó a gritar Llibertad Presos Polìtics tras lo cual comenzó una discusión entre los asistentes que empezó a elevar el tono.
— Ismael Serrano (@SerranoIsmael) 20 de enero de 2019
Me sentí con la obligación de pedir calma y hacer una llamada al entendimiento. Están obligados a dialogar y a entenderse, dije. “Si asisten a mi concierto, supongo que comparten una sensibilidad”. Iba a cantar Al bando vencido y sabía q los q antes discutían aplaudirían juntos.
— Ismael Serrano (@SerranoIsmael) 20 de enero de 2019
Hoy me acusan de equidistante.
— Ismael Serrano (@SerranoIsmael) 20 de enero de 2019
He denunciado tanto en mis conciertos como en mis declaraciones a medios la situación de estos presos. No comparto el ideario independentista pero eso no me impide entender que su encarcelamiento es injusto y que no ayuda a la solución política.
Pero esto tampoco es impedimento para darse cuenta de que en un concierto no se deben permitir enfrentamientos estériles y agresiones verbales. Están obligados a convivir y por lo tanto a entenderse. Eso sentí.
— Ismael Serrano (@SerranoIsmael) 20 de enero de 2019
Me resultó muy doloroso escuchar los exabruptos entre un público que antes y después aplaudía junto cuando todos interpretábamos canciones que hablaban de las luchas pendientes, de los sueños por cumplir.
— Ismael Serrano (@SerranoIsmael) 20 de enero de 2019
Es justo añadir que, tal y como me recuerdan, fue el público casi en su totalidad el que pidió calma y silencio para poder seguir con el recital.https://t.co/HGdXt4iUPg
— Ismael Serrano (@SerranoIsmael) 20 de enero de 2019