L'EMD i veïns reclamen solucions a Correus pels retards en el repartiment
Correus nega manca d'efectius i parla de problemes en 'la cadena de repartiment'
La reunió s'ha celebrat aquest dimarts / Foto: EMD de Valldoreix
SocietatPublicat el 15/gen/19 per Eva Garrido
L'EMD de Valldoreix ha exigit explicacions a Correus pel 'mal funcionament' del servei al territori arran que veïns i la mateixa entitat municipal pateixen retards en la correspondència ordinària. L'EMD, afectats i responsables de zona de Correus s'han reunit aquest dimarts per trobar solucions. Segons el govern valldoreixenc Correus nega una manca d'efectius i atribueix la situació a 'algun problema en la cadena de repartiment'. Per resoldre la problemàtica, l'operadora estatal ha contactat diversos veïns d'Aqualonga, Monmany i Regadiu, perquè enviïn informes diaris sobre incidències durant un mes. L'EMD ha apuntat que les demores de les cartes han estat d'entre 15 dies i un mes.
Amb les dades que recopilin, Correus -que té cinc carters a Valldoreix- espera localitzar el problema i es tornarà a reunir amb l'EMD, ha comunicat l'entitat. Amb aquesta informació els responsables aplicaran les mesures correctores corresponents per tornar a la normalitat.
El vocal de Servei Generals, Bernat Gisbert, però, ha afirmat que els problemes són 'recurrents' donada les característiques de Valldoreix. 'Gairebé tot són cases o es confonen alguns carrers que porten el mateix nom', ha explicat el vocal. Gisbert ha assegurat que els retards són especialment greus quan es tracta de rebre la notificació d'una sanció, com una multa, i 'quan arriba la carta ja s'ha exhaurit el termini de pagament amb descompte'.
DECLARACIONS
Bernat Gisbert
Arriben moltes cartes desfasades com per exemple invitacions o tributs amb la data a punt d'expirar. Això ens va fer posat en alerta.
Your browser doesn’t support HTML5 audio