En marxa la campanya de promoció del turisme 'Com el Vallès no hi ha res'
El Claustre del Monestir, una de les imatges de la iniciativa
Al Claustre del Monestir, triat com a imatge de la campanya
SocietatPublicat el 24/jun/18 per Sergio Morales
El Monestir de Sant Cugat és una de les icones triades pel Consell Comarcal del Vallès Occidental per promocionar la campanya 'Com el Vallès no hi ha res'. Es tracta d'una iniciativa per promoure el turisme a la comarca, tot plegat vinculat a la poesia de Pere Quart. A banda del monument santcugatenc, també presten la seva imatge el Parc Natural de Sant Llorenç de Munt, la Masia Freixa de Terrassa i la gastronomia de la zona.
Aquesta comunicació va adreçada al públic de la comarca i vol potenciar el turisme de proximitat, fomentar l'activitat econòmica i incentivar la identitat local i el sentiment de pertinença al Vallès. A les xarxes, la campanya es promociona amb les etiquetes #ViuElVallès i #ComElVallèsNoHiHaRes.