Ramon Palacio
Les responsabilitats del Síndic estan clares i ara publicitant que tenim aquest conveni facilitem que la gent que tingui un problema amb l'aigua pugui venir per aquí.
El document explicita que les reclamacions que arribin al Síndic amb relació als serveis de Sorea seran enviades a un defensor del client que l'analitzarà per donar una resposta ràpida i orientar una negociació amb Sorea. La responsable de clients de Sorea, Imma Bermúdez, ha declarat que l'empresa pretén evitar que el conflicte amb el client arribi a l'àmbit jurídic.
Imma Bermúdez
El que pretenem és sempre trobar llocs per evitar acabar amb un conflicte jurídic com més lligams tinguem amb el municipi, pel ciutadà molt millor.
El text assegura que les persones que es trobin en una situació de vulnerabilitat i Sorea li hagi tallat l'aigua potable per impagament podrà demanar empara al Síndic perquè suspenguin l'ordre de tall.
Preguntats pels mitjans sobre el final de la concessió del servei el 2019, Sorea ha afirmat que la firma del conveni no té res a veure amb aquest fet.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.