Lluís Puerto
Coincideix que els accidents de moto són els accidents més comuns.
La presentació de l'estudi EuroRAP, que es fa cada any i persegueix la millora de la seguretat viària en carretera a Catalunya, també conclou que en els darrers dos anys hi ha hagut un estancament en la reducció de les víctimes mortals i s'ha deixat d'avançar cap a l'objectiu de reduir la xifra a la meitat el 2020 respecte la dècada anterior. Tot i l'estancament, la mobilitat s'ha incrementat un 3,26% en el mateix període 2014-2016 i l'índex del risc ha disminuït un 3,6% respecte el trienni anterior.
La demarcació amb un major percentatge de quilòmetres de risc 'molt alt' és Girona (20%), seguida de prop per Barcelona (18%), tot i que ambdues disminueixen un punt el percentatge d'aquestes vies. A més, les quatre demarcacions augmenten el percentatge de quilòmetre amb risc 'alt' i 'molt alt', concretament Lleida i Barcelona ho fan amb dos punts percentuals i Girona i Tarragona amb un.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.