El Consorci de Collserola engega la campanya 'Territori Vital' per promoure el bon ús del parc

El Parc de Collserola rep més tres milions de visitants l'any

Societat

Publicat el 23/oct/17 per Albert Prat

El Parc Natural de Collserola ha engegat una campanya de comunicació per promoure el respecte i els bons usos en la preservació de l'espai natural. L'objectiu és que la ciutadania es faci seu el repte de conservació i preservació de Collserola respectant la normativa del parc i les recomanacions de bons usos.

Formalment, la campanya consistirà en l'edició de materials divulgatius que es distribuiran per tots els equipaments del parc i en la renovació dels rètols dels plafons informatius de les estacions d'FGC. També es farà una campanya sobre el terreny per informar sobre la normativa vigent i per promoure els bons usos a Collserola.

Parelles d'informadors es mouran pel tot el territori, però especialment en àrees conflictives, com el passeig de les Aigües i la pista de Sant Cugat a Sant Medir. Ho explica la cap de servei d'Ús Públic, Divulgació i Educació Ambiental del consorci del Parc Natural de Collserola, Isabel Raventós.

Isabel Raventós

L'ús del parc ha canviat molt en 30 anys i tot i que s'hagi fet educació ambiental feia temps que veiem la necessitat de tornar a reforçar la comunicació entre l'ens gestor i els usuaris.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



L'actuació forma part de l'Estratègia d'Ús Públic.