El servei funcionarà de dilluns a divendres, de set del matí a nou del vespre. El recorregut tindrà vuit parades, sis a Can Barata, que coincidiran amb parades de bus que ja hi ha al barri, i les dues de Sant Cugat.
L'Ajuntament espera que aquesta segona fase serveixi per provar el sistema amb una densitat de trànsit més alta i així jutjar el temps de resposta a les peticions dels usuaris.
Actualment, Can Barata té un servei d'autobús interurbà que connecta el barri amb l'estació de FGC de Sant Quirze. Aquesta línia depèn de la Generalitat i reduirà la freqüència de pas a partir de setembre pel seu poc ús.
El cost de la prova pilot, inclosos el servei d'atenció telefònica i l'app, anirà a càrrec de l'empresa Sarbus del grup Moventis, que és l'operador del servei de transport urbà de Sant Cugat. La 'start-up' santcugatenca Shotl, amb l'aplicació, i Seat, amb la cessió del vehicle, són col·laboradors d'aquesta iniciativa.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.