
Les telecomunicacions continuen sent la primera causa de consultes i reclamacions a l'OMIC
Movistar, Vodafone, Orange i Endesa encara concentren el 34% de totes les atencions de l'oficina, malgrat que aquesta xifra està disminuint respecte altres anys. Ho explica la responsable de l'OMIC, Mercè Álvarez, que argumenta aquesta reducció amb l'augment de consultes sobre qüestions hipotecàries.
Mercè Álvarez
Altres anys, Movistar, Vodafone, Orange i Endesa sumaven el 50% de les reclamacions i ara aquesta tendència va baixant. Tot això perquè està pujant un altre tema, el de les hipoteques i les entitats bancàries. Les telefonies s'han posat les piles en els últims anys pel que fa a l'atenció al client i resolen moltes reclamacions favorablement.
Aquest any, els responsables de l'OMIC i la tinenta d'alcalde de Govern Obert, Joana Barbany, destaquen una reducció del temps d'espera i un increment del nombre de consultes, gràcies al canvi de sistema d'atenció presencial, sense ser necessària la cita prèvia i de tramitació d'expedients, amb administració electrònica.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.