Adrià Ramírez
Va ser molt útil l'any passat: ens van sortir moltes possibilitats que estan a punt de convertir-se en projecte.
Una de les empreses més veteranes de Sant Cugat al MWC és la consulta de pediatria virtual Tu Pediatra Online, que ofereix consultes via telèfon, xat, correu electrònic i vídeotrucada els 365 dies de l'any. Si l'any passat presentaven la nova aplicació, enguany la voluntat de la plataforma és expandir el negoci a l'Amèrica Llatina tal com explica la socia directora de la companyia, Eugenia Fernández-Goula.
Eugenia Fernández-Goula
Aquest any tenim l'objectiu de la internacionalització a l'Amèrica Llatina. Aquí podem establir contactes.
Biid repeteixen per tercera vegada consecutiva. La companyia aposta per una nova forma d'autenticar de manera segura un usuari a la xarxa mitjançant dispositius mòbils. La plataforma ofereix una forta identitat legal, que garanteix la seguretat en les transaccions digitals i facilita l'autenticació i signatura basada en certificats digitals. El gerent de producte de Biid, Roger Olivet, ha parlat de la importància de preparar bé la cita.
Roger Olivet
L'experiència va ser formidable i ens va ajudar a fer contactes. És un escenari ideal.
Moca Platform hi torna per tercer any. De fet, la companyia de tecnologia de màrqueting digital és una de les col·laboradores de GSMA i Fira de Barcelona. Es tracta d'una eina que aprèn del comportament dels telèfons mòbils, segmenta la informació i permet fer campanyes personalitzades i dirigides a l'audiència que té instal·lada al seu smartphone l'aplicació de l'empresa que la contracta. Per al cofundador de l'entitat, Oleg Morajko, el MWC és un laboratori.
Oleg Morajko
És un lloc on sempre podem provar el més nou en tecnologia. La gran novetat és que, encara que no portem a sobre el mòbil, podem conèixer on som.
App2u es dedica a crear aplicacions per a empreses i negocis amb l'objectiu d'optimitzar els processos interns dels seus clients i reduir la despesa. La companyia aprofita el MWC per presentar la seva nova app, urCollection, una eina per a comercials especialment dissenyada per gestionar catàlegs i altres documents. El director comercial d'App2u, Oriol Riba, explica quin és l'objectiu de l'empresa a la fira.
Oriol Riba
Ens interessa tenir distribuïdors a Sud-amèrica i Europa.
Cloubity s'ha traslladat recentment a la ciutat i es dedica al desenvolupament d'aplicacions de negoci que connecten directament amb l'ERP de l'empresa. L'objectiu de l'app és, entre d'altres, ajudar a gestionar les despeses dels empleats, l'organització de les vacances o la gestió de mà d'obra relacionada amb un projecte. Pel managing director de l'empresa, Antonio Castillo, l'objectiu de la cita és visibilitzar la marca.
Antonio Castillo
El nostre objectiu principal és donar-nos a conèixer.
El Four Years From Now (4YFN), el germà petit del MWC també ha tingut forta presència santcugatenca. Wisar by Talent Revolution, Afterscool, GFT, Groupnote i Unblur han presentat les seves propostes en aquest saló d'emprenedoria.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.