Sant Cugat posa en marxa quatre paquets turístics per promocionar la ciutat
Publicat el 23/feb/16 per Alba Triadó
Sant Cugat estrena quatre paquets turístics per promocionar la ciutat. Les propostes inclouen la visita al Monestir amb audioguia i es combinen amb altres activitats com el lloguer de bicicletes elèctriques pel Parc de Collserola, l'entrada al museu de Marilyn Monroe de Cal Gerrer i una passejada pel mercat 'vintage' del Mercantic. Els paquets, que ofereixen un preu amb descompte, es poden adquirir a les oficines de Turisme Barcelona i a les màquines expenedores de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya de la línia Barcelona-Vallès en l'apartat Turistren, una marca centrada a millorar el potencial lúdic i turístic del tren.
La tinenta d'alcalde de Cultura i Promoció de la Ciutat, Carmela Fortuny, ha destacat que Sant Cugat vol ser un complement de qualitat a la ciutat de Barcelona.
Carmela Fortuny
Sant Cugat no és ni pretén ser una alternativa a Barcelona. El nostre repte és ser un complement de qualitat a Barcelona i per això hem desenvolupat aquests productes turístics d'experiències a la nostra ciutat.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
El diputat adjunt de Turisme de la Diputació de Barcelona, Pere Regull, ha emfatitzat que el turisme nacional i concretament el de Barcelona és mercat potencial que cal explotar.
Pere Regull
Sant Cugat és el gran desconegut de Barcelona, tenim un mercat potencial al costat de casa brutal que no ha vist el Monestir i que potser va a veure monestirs vés a saber on. Per això la relació amb Turisme de Barcelona i FGC és fonamental per moure totes aquestes persones.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
La iniciativa és fruit de la col·laboració de l'Ajuntament, Turisme Barcelona i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.