La regidora de Promoció de la Ciutat en funcions, Joana Barbany, ha explicat que el públic objectiu d'aquest talonari és el turisme que ve a Sant Cugat i no els santcugatencs, tot i que també el poden fer servir.
Joana Barbany
El públic objectiu d'aquest talonari és el que està de pas per Sant Cugat. Amb aquesta iniciativa poden conèixer què poden fer aquí i saber que no cal anar tot el dia a Barcelona, que aquí poden estar-s'hi un parell de dies perquè hi ha moltes activitats.
A part dels usuaris dels hotels també formen part del públic objectiu d'aquesta iniciativa els esportistes del Centre d'Alt Rendiment (CAR), les delegacions esportives i els diferents estudiants de les escoles universitàries de Sant Cugat.
Els encarregats de distribuir el talonari són el sector hoteler que el facilitaran als seus clients en el moment de l'entrada a l'establiment. La representant del sector hoteler, Sònia Morera, explica que aquest talonari representa un avantatge per a la ciutat i també per als seus visitants.
Sònia Morera
La proximitat de Barcelona és un gran avantatge però genera que molts dels turistes passin el seu temps d'oci a Barcelona. Amb el talonari fem un resum dels principals punts d'interès de la ciutat a nivell d'oci i de cultura.
En aquests moments, el municipi ja disposa de 8.500 unitats del '100% Sant Cugat' i preveuen fer-ne 10.000 més durant aquest mes.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.