El Pla de Turisme es posa en marxa amb l'objectiu de potenciar la marca Sant Cugat
El Claustre del Monestir és un dels llocs més emblemàtics de la ciutat
PolíticaPublicat el 17/des/13 per Mikel Vilalta
El Pla Estratègic de Turisme s'ha posat en marxa per potenciar els elements culturals, esportius i empresarials més emblemàtics de la ciutat. El ple ha aprovat el document amb el suport de CiU i PP però amb les abstencions de la CUP, ICV-EUiA i el PSC, que consideren la proposta confosa i poc entenedora.
L'objectiu del pla és augmentar la difusió i promoció de l'estil de vida santcugatenc i dels elements de la ciutat més importants, ja siguin de l'àmbit cultural, econòmic o esportiu. Tot plegat per projectar Sant Cugat cap a l'exterior però també per animar els ciutadans a conèixer més profundament els elements locals més representatius. El regidor de Cultura, Xavier Escura, ha explicat que aquesta proposta establirà un calendari per a les accions que cal fer.
Xavier Escura
Aquest pla posa ordre i endreça les accions que hem de fer per dinamitzar la ciutat.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
El PP ha valorat l'esforç que ha suposat dissenyar aquest pla estratègic, motiu pel qual ha donat suport al text. Per contra, la CUP, ICV-EUiA i el PSC s'han abstingut perquè consideren que el text és confós i no ha evolucionat des de la primavera, quan es va elaborar la primera proposta. El regidor de la CUP Guim Pros considera que hi ha aspectes que no queden clars.
Guim Pros
Ens costa posicionar-nos davant d'un pla que no és clar ni entenedor. Es promocionen coses que no estan explicades bé.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
El Pla Estratègic de Turisme inclou més de 20 grans projectes i una cinquantena d'accions que s'executaran des d'ara fins al 2017.