L'Ajuntament rep 22 queixes per la redistribució de centres i metges provocada pel nou CAP
Publicat el 23/mar/12 per Marina Romero
El regidor de Sanitat, Raül Grangé, assegura que el consistori ha rebut 22 queixes ciutadanes per la redistribució de centres i metges de capçalera que ha comportat la posada en marxa del CAP Turó de Can Mates, però ha negat que hi hagi hagut una allau de reclamacions tal com defensa el PP. El director del Servei Català de Salut (CatSalut) al Vallès Occidental, Joan Parellada, ha defensat que s'ha informat correctament tots els usuaris i ha avançat que estudiaran cadascuna de les reclamacions.
Raül Grangé ha titllat l'actitud del PP d''irresponsable'. El regidor de Sanitat ha dit que l'Ajuntament ha rebut 22 queixes per la redistribució de centres i metges de capçalera i ha reconegut que Mútua Terrassa i el Servei Català de la Salut també han atès trucades per informar els usuaris d'alguns canvis. Grangé ha assegurat que això entra dins la normalitat d'un canvi d'aquestes característiques i ha carregat contra l'actitud dels populars.
Raül Grangé
En cap moment no hi ha hagut un allau de reclamacions tal com diu el PP. Crec que la reacció d'aquesta formació és irresponsable.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
De la seva banda el director del Servei Català de la Salut al Vallès Occidental, Joan Parellada, ha explicat que tots els usuaris han rebut una carta amb tota la informació necessària del canvis que patiran a partir d'ara. Tot i així, Parellada ha explicat que en un futur alguns dels canvis que demanen els usuaris es podran portar a la pràctica.
Joan Parellada
Tindrem en consideració totes les queixes. En un futur si podem canviar alguna cosa ho farem.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
L'Ajuntament ha assegurat que estudiarà també cas per cas cadascuna de les reclamacions.