Recoder: 'Tenim l'únic govern d'Europa que presumeix de les carreteres que no fa'
Lluís Recoder, entrevistat aquest divendres a Cugat tv
PolíticaPublicat el 26/feb/10 per Miquel Herrada
L'alcalde ha criticat la lentitud amb què el govern de la Generalitat executa infraestructures vitals pel Vallès, com l'acabament del Quart Cinturó, el túnel d'Horta ferroviari i el túnel central. En una entrevista a Cugat tv, Lluís Recoder ha dit que és 'urgent' donar alternatives a la B-30, que ha definit com el tram d'autopista 'més saturat d'Europa'. Mira l'entrevista íntegra a Cugat tv
Recoder ha posat com a exemple els 15 quilòmetres de cues que es van registrar aquest dimarts a l'AP-7 i la B-30 a Sant Cugat com a conseqüència d'un accident. Per a l'alcalde, incidents com aquest demostren una vegada més que cal buscar alternatives de forma 'urgent' i que aquesta és una 'qüestió d'Estat'.
Lluís Recoder
L'alternativa a la B-30 no és només urgent, és una qüestió d'Estat. L'alternativa del Quart Cinturó és necessària.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
L'alcalde ha criticat el govern de la Generalitat pel retard que acumulen infraestructures essencials pel Vallès i per Sant Cugat com l'acabament del Quart Cinturó viari, el túnel d'Horta ferroviari i la prolongació de la línia de Ferrocarrils de la Generalitat d'Avinguda Tibidabo fins a la nostra ciutat. Segons Recoder, la posició del tripartit en matèria d'infraestructures és insòlita a nivell europeu.
Lluís Recoder
Tenim l'únic govern d'Europa que presumeix de les carreteres que no fa. Necessitem millorar la mobilitat al Vallès.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Recoder ha afirmat que el túnel d'Horta ferroviari i el túnel central ja s'haurien d'estar executant, i ha volgut aclarir que aquesta segona infraestructura, que suposa la prolongació de la línia dels FGC d'Avinguda Tibidabo fins a Sant Cugat, no tindria cap afectació sobre la Torre Negra perquè l'entrada a la nostra ciutat hauria de ser soterrada.
Aquesta setmana, un estudi de la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa advertia que vuit de les 11 infraestructures projectades a la comarca que han de donar servei a Sant Cugat encara no tenen projecte definitiu.