Recoder lamenta la manca d’informació sobre el futur hospital de referència

-->
Enllaç copiat al clipboard
28/07/08 a les 07:30h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

L’alcalde, Lluís Recoder, insisteix en la manca d’informació sobre la construcció de l’hospital de referència a Rubí per part de la conselleria de Salut i del propi consistori de la ciutat veïna. En la seva entrevista mensual a Cugat.cat, Recoder ha reiterat el seu malestar per ‘les formes’, tal com va passar quan es va anunciar que Rubí serà el municipi que allotjarà l’equipament sanitari.

Tot i que la consellera de Salut, Marina Geli, es va comprometre a presentar el projecte funcional de l’equipament a les tres localitats abans de finals d’any, l’alcalde ha assegurat que no té cap tipus de notificació del desenvolupament de l’equipament supramunicipal. L’escoltem.

Declaracions

Lluís Recoder

El que tenim de l’hospital és en una campanya per les municipals on la consellera convoca només a l’alcaldessa de Rubí. A partir d’aquí no he sabut res més.

El futur hospital de referència ha de donar servei a les poblacions de Rubí, Sant Cugat i Castellbisbal. Recoder ha destacat la importància de començar amb la construcció el més aviat possible.

Declaracions

Lluís Recoder

És necessari, ens convé molt i estalviaríem molts viatges a Terrassa.

El futur hospital de referència tindrà 190 llits, vuit quiròfans, 39 box d’urgències i 15 monitors per a diàlisi. L’equipament s’ubicarà a uns terrenys al barri de Ca n’Oriol, a Rubí i l’inici de la construcció està previst pel 2009.