El servei 'L'alcalde t'escolta' atén més de 100 persones en el seu primer trimestre

La majoria de temes abordats fan referència a la via pública


  • Comparteix:

Josep Maria Vallès, a l'OAC / Foto: Ajuntament de Sant Cugat

Josep Maria Vallès, a l'OAC / Foto: Ajuntament de Sant Cugat

Josep Maria Vallès ha atès 118 persones entre setembre i desembre amb la posada en marxa del canal de comunicació amb la ciutadania 'L'alcalde t'escolta'. Ha rebut 257 peticions per part del veïnat, de les quals s'ha donat resposta a 179. La majoria de peticions (47) fan referència a aspectes sobre la via pública, però també s'han abordat temes relatius als parcs i jardins (28), a la seguretat (22), als serveis socials (16) i a la mobilitat (13).




'L'alcalde t'escolta' és un servei engegat aquest mandat amb què Josep Maria Vallès atén la ciutadania l'últim dimecres de cada més. Ho fa des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana, de 9 a 12 h i de 16 a 18 h. S'hi poden adreçar les persones que no tinguin accés directe a l'alcalde; per tant, és un servei que no poden usar ni entitats ni els assistents habituals a l'audiència pública del ple municipal.

Per optar al servei es recomana demanar cita prèvia a www.citaprevia.gestorn.com/santcugat o trucar al 010 o al 900 104 941.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.