Aquests són els assessors i càrrecs de confiança del nou equip de govern
El Butlletí Oficial de la Província de Barcelona ha fet públic aquests nomenaments
El ple aprovarà aquest dilluns el nomenament del personal eventual de l'Ajuntament / foto: Lluís Llebot
PolíticaPublicat el 24/jul/23 per Joan Garcia
El Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) ha publicat aquest dilluns el personal eventual del nou equip de govern de l'Ajuntament de Sant Cugat, després de passar pel ple extraordinari. 12 assessors, un gerent, un coordinador, dos comissionats, un cap de gabinet i un adjunt al gabinet d'Alcaldia i un cap de Premsa i Comunicació integren aquest nou personal eventual de l'Ajuntament.
Els nous càrrecs eventuals de l'Ajuntament:
Falten quatre designacions
Aquests càrrecs que resten per nomenar s'adjudicaran més endavant.
El ple modifica el catàleg de llocs de treball
Per fer efectiu el nou organigrama político-directiu, el ple ha modificat al ple d'aquest dilluns el catàleg de llocs de treball del personal funcionari i laboral per atendre les necessitats del gabinet d'alcaldia. També ha procedit a modificar la relació de treball del personal directiu per a la creació del lloc de treball de gerent i de les direccions d'àrees i la supressió del lloc de treball de coordinador general.
Aquests canvis han comptat amb els vots a favor del govern, el vot contrari de la CUP, Vox i En Comú Podem i l'abstenció del PP. El PSC s'ha abstingut en tots els punts, tret de la modificació del catàleg de llocs de treball on hi ha votat a favor.