Aquests són els assessors i càrrecs de confiança del nou equip de govern

El Butlletí Oficial de la Província de Barcelona ha fet públic aquests nomenaments

El ple aprovarà aquest dilluns el nomenament del personal eventual de l'Ajuntament / foto: Lluís Llebot

Política

Publicat el 24/jul/23 per Joan Garcia

El Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) ha publicat aquest dilluns el personal eventual del nou equip de govern de l'Ajuntament de Sant Cugat, després de passar pel ple extraordinari. 12 assessors, un gerent, un coordinador, dos comissionats, un cap de gabinet i un adjunt al gabinet d'Alcaldia i un cap de Premsa i Comunicació integren aquest nou personal eventual de l'Ajuntament.

Els nous càrrecs eventuals de l'Ajuntament:

  • Jordi Joly, gerent de l'Ajuntament
  • Ferran Villaseñor, coordinador de Drets, Dinamització de la ciutat, Comerç i Seguretat
  • Pep Tugues, cap del gabinet d'alcaldia
  • Maria Franquesa, adjunta al cap de gabinet d'alcaldia
  • Anna Foj, cap de Premsa i Comunicació
  • Lídia Gallego, assessora de Comunicació i Projectes estratègics
  • Eloi Rovira, assessor d'Esports
  • Ferran Felius, Comissionat per a les persones amb discapacitat
  • Oriol Cisteró, Assessor de Drets
  • Àngel Segura, assessor del grup municipal de Junts per Sant Cugat
  • Mikel Vilalta, assessor del grup municipal d'ERC Sant Cugat
  • Sílvia Trabalón, assessora del grup municipal del PSC Sant Cugat
  • Miguel Raposo, assessor del grup municipal del PP Sant Cugat
  • Enric López, assessor del grup municipal de la CUP-Amunt
  • Ignasi Hernández, assessor del grup municipal d'En Comú Podem

  • Falten quatre designacions
    Aquests càrrecs que resten per nomenar s'adjudicaran més endavant.
  • Assessor de Comerç i Dinamització de la ciutat
  • Assessor de Projectes
  • Comissionada per a les relacions amb Valldoreix (aquest càrrec l'ocuparà Susanna Herrada)
  • Assessor del grup municipal de Vox

  • El ple modifica el catàleg de llocs de treball
    Per fer efectiu el nou organigrama político-directiu, el ple ha modificat al ple d'aquest dilluns el catàleg de llocs de treball del personal funcionari i laboral per atendre les necessitats del gabinet d'alcaldia. També ha procedit a modificar la relació de treball del personal directiu per a la creació del lloc de treball de gerent i de les direccions d'àrees i la supressió del lloc de treball de coordinador general.

    Aquests canvis han comptat amb els vots a favor del govern, el vot contrari de la CUP, Vox i En Comú Podem i l'abstenció del PP. El PSC s'ha abstingut en tots els punts, tret de la modificació del catàleg de llocs de treball on hi ha votat a favor.