L'Ajuntament instarà les entitats financeres a reforçar l'atenció al client
Així ho ha aprovat el ple en una moció que també contempla fer una diagnosi de la situació actual
Imatge d'un caixer fora de servei a l'avinguda de Cerdanyola / Foto: Cugat Mèdia
PolíticaPublicat el 21/feb/22 per Sara Bella
L'Ajuntament s'ha compromès a fer una diagnosi sobre l'atenció que rep la gent gran per part de les entitats financeres de Sant Cugat i a instar aquestes institucions a reforçar els recursos d'atenció al client per garantir la protecció dels usuaris davant de situacions de vulnerabilitat social i econòmica. Així ho ha decidit, per unanimitat, el ple municipal de febrer, seguint la línia de la moció aprovada al desembre per impulsar un pacte local contra la bretxa digital.
Escolta-ho
CONSULTA AQUÍ LA MOCIÓ
La regidora de Junts per Sant Cugat Sandra Casat ha explicat la moció que, segons ha dit, s'ha treballat conjuntament amb la CUP-PC. En aquest sentit, la portaveu dels cupaires, la tinenta d'alcaldia Núria Gibert, ha aclarit que els tràmits en línia "no són difícils només per la gent gran" i ha explicat el canvi que el seu grup municipal ha aportat a l'esmena.
Concretament, la CUP-PC ha proposat la substitució d'un acord que preveia l'aplicació d'una bonificació a les entitats que atenguessin personalment la gent gran per un que instés aquestes entitats a reforçar l'atenció presencial. "No creiem que s'hagi de bonificar una empresa per oferir un servei adequat", ha dit Gibert.
Tant l'esmena de la CUP-PC com la moció de Junts per Sant Cugat han estat aprovades per unanimitat, el mateix dia, precisament, que la Plataforma de Pensionistes s'ha manifestat a Sant Cugat per reclamar un tracte personal als bancs.