Paral·lelament i de la mà de l'àrea de Cultura, com durant la campanya de Nadal i el Carnaval, el tripartit organitzarà un 'gran esdeveniment de ciutat' aquesta tardor, amb l'objectiu de posar en valor l'artesania local i el comerç de proximitat per atraure no només la ciutadania santcugatenca, sinó també gent de poblacions del voltant.
Vila apunta al 'canvi d'hàbits de consum' com a principal causa de la situació del comerç local. En aquest sentit, ha anunciat també un 'pla de digitalització' dels establiments de la ciutat, amb 'una gran plataforma' que ha de donar sortida i promocionar la compra 'online' al comerç local amb un 'espai físic' que faciliti el 'contacte directe d'atenció al client'. La tinenta d'alcaldia reconeix la tasca de les associacions de comerciants, però assegura que s'ha de 'teixir com a ciutat una estratègia per donar resposta a una realitat que augmentarà'.
Elena Vila
Serà una targeta per premiar els clients del comerç local. Es podran fer recàrregues de temps gratuït d'aparcament a tots els comerços de la ciutat.
Elena Vila
Tot i que l'objectiu final és elaborar un pla d'actuació, primer s'han de fer estudis per tenir dades objectives. Com que la situació és crítica, vam decidir implantar un pla de xoc amb mesures urgents i immediates.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.