El transport a demanda a les Planes arrenca amb bon peu

Més de 900 passatgers fan ús del servei en els primers dos mesos

Les dades s'han donat a conèixer al consell de barri de les Planes / Foto: Cugat.cat

Política

Publicat el 26/abr/19 per Roger Cuartielles

El transport a demanda a les Planes ha registrat 963 passatgers en els dos primers mesos de vida. Des que va entrar en un funcionament, el servei ha anat augmentant usuaris progressivament. El març va comptabilitzar 389 passatgers, i a l'abril n'ha registrat 574. Són dades facilitades per l'Ajuntament que aquest dijous s'han donat a conèixer al consell de barri del districte. Des de l'òrgan participatiu es considera que la posada en marxa ha estat 'un encert'. El veïnat també en fa una bona valoració, però opina que s'haurien de modificar alguns punts de recollida. També apunten que l'aplicació mòbil des de la qual es sol·licita el servei 'no sempre funciona correctament'.

El president del consell de barri de les Planes, Joan Puigdomènech, s'ha compromès a donar resposta a totes aquestes qüestions. Per això, ha proposat fer un monogràfic en les properes setmanes amb tècnics i veïns per 'millorar el servei conjuntament'.

A banda d'aquesta qüestió, l'òrgan participatiu també ha abordat l'abocament d'aïgues fecals a la zona, que ja va explicar Cugat.cat. Puigdomènech ha detallat que els tècnics han localitzat que un dels habitatges de la zona té un sobreexidor de la seva fosa sèptica connectat a un tub d'aïgues pluvials que desemboca al torrent. Per això, ha explicat, que s'ha fet una actuació d'urgència amb Sorea per netejar les aigües residuals acumulades. També ha dit que s'està treballant per connectar l'habitatge a la xarxa d'aigües residuals.

En la sessió, el veïnat també s'ha queixat de 'deixadesa per part de l'administració'. Aprofitant l'última trobada de l'òrgan participatiu abans de finalitzar el mandat, els veïns han lamentat que 'el consell sempre tracti els mateixos temes' i que 'costa avançar', especialment pel que fa a qüestions de manteniment de l'entorn del districte. Per això, esperen que el nou òrgan que derivi de les eleccions municipals sigui 'més eficient'.






DECLARACIONS

Joan Puigdomènech

El servei és un encert. A més, les propostes que rebem van enfocades a la millora del servei. Això vol dir que ha estat acceptat com a solució.

Your browser doesn’t support HTML5 audio