L’Ajuntament ha impulsat gestions perquè Sant Cugat, Rubí, Endesa i l’Institut Català de l’Energia (ICAEN) constitueixin un conveni per soterrar
La iniciativa s’ha donat a conèixer aquest dimecres al consell de barri de Mira-sol. La presidenta de l’òrgan participatiu, la tinenta d’alcalde Carmela Fortuny, ha celebrat que es faci aquest pas per desbloquejar la situació.
Carmela Fortuny
El veïnat ha celebrat l’empenta, però ha lamentat que no s’hagi començat a avançar fins ara. El vocal d’ICV-EUiA a l’òrgan participatiu, Josep Maria Àngel, ha alertat que Rubí no veu ‘prioritària’ aquesta operació.
Josep Maria Àngel
La sessió participativa també ha servit per recordar que l’Ajuntament està obert a recollir suggeriments i propostes de tothom per al projecte del carril bici
que unirà Mas Gener amb l’escola Catalunya.
Lliure disposició
De cara a l’any vinent Mira-sol disposarà d’una partida de pressupost de lliure disposició dotat de 90.000 euros, 10.000 més que l’any passat. D’aquests, 8.000 s’hauran de destinar a ordinari i 82.000 a inversions.

