El PP reclama celeritat a l'OAC a l'hora de respondre la ciutadania

l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) està ubicada al vestíbul de l'Ajuntament / Foto: Santcugat.cat

Política

Publicat el 29/oct/15 per Mar Castro / Marc Sala

El PP lamenta 'el mal funcionament' de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) i reclama a l'equip de govern mesures per accelerar el temps de resposta davant les peticions dels santcugatencs. Els populars fan aquesta petició, diuen, després de rebre 'multitud' de queixes de veïns de la ciutat per la demora en els últims cinc anys.

El portaveu popular, Álvaro Benejam, no ha especificat el nombre de queixes que els han fet arribar. No obstant això, assegura que és un problema que, fins i tot, s'ha fet notar al ple municipal.

Álvaro Benejam

És un tema que dura en el temps, no només són queixes d'ara. Hi ha gent que no ha vingut directament a nosaltres però que ha anat, fins i tot, al ple. És un tema que és sabut per tothom.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



El PP considera que no donar resposta és una irresponsabilitat i assenyala que el consistori té prou recursos per donar un bon servei d'atenció al ciutadà.