Promusa farà habitatge a Can Cabassa per saldar part del deute amb Adif

140714-ple-juliol5.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
18/11/14 a les 21:40h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Política

L’Ajuntament encarregarà a Promusa el projecte i la construcció de 24 habitatges en regim de lloguer protegit a Can Cabassa. Aquest edifici es vendrà a un privat com a mesura per saldar part del deute que el consistori manté amb Adif arran d’una sentència judicial sobre l’expropiació d’un terreny. L’equip de govern s’ha quedat sol al ple amb aquest projecte, ja que el PP hi ha votat en contra i la resta de formacions s’ha abstingut.

Escolta-ho

El ple municipal ha de donar llum verda aquest dilluns a aquest encàrrec a Promusa, que forma part del conveni

entre l’Ajuntament i Adif per pagar els 7,5 milions de compliment d’una sentència. El tinent d’alcalde d’Urbanisme i Obres, Pere Casajoana, ha explicat que Promusa s’encarregarà del projecte i la construcció dels habitatges per després ser venuts.

Declaracions

Pere Casajoana

El conveni amb Adif feia referència al pagament amb un o dos solars i la venda d’habitatges que havia de construir i gestionar Promusa, que és el que fem ara.

El PSC, ICV-EUiA i la CUP s’han abstingut mentre que el PP hi ha votat en contra. El portaveu popular, Jordi Carreras, ha dit que no veuen clar el rol de Promusa.

Declaracions

Jordi Carreras

No estem convençuts que Promusa estigui seguint el millor camí per a la societat.

Aquest espai a Can Cabassa sorgeix amb pla de millora urbana i la modificació de zones verdes al municipi. El conveni amb Adif per saldar els 7,5 milions preveu també altres operacions urbanístiques com la transmissió d’un solar per a habitatge lliure a Can Cabassa amb valor de 3,7 milions.