La CUP fuig del personalisme en la seva imatge de campanya
Publicat el 8/mai/07 per Mar Castro
La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) centrarà la seva imatge de campanya en l'equip humà que forma el partit. La CUP considera que la formació no només està representada per la cara de l'alcaldable, Guim Pros, sinó que darrera de la candidatura hi ha un grup que treballa de manera conjunta.
Amb un total de 2.000 cartells, 10 pancartes, 40.000 postals, enganxines i xapes, la CUP presenta una campanya electoral basada en un equip humà. El número 5 de la llista i dissenyador de la campanya, Xavi Grau, ha explicat que la CUP aposta per un grup i no només per una persona.
Xavi Grau
Volem donar una imatge d'equip on totes les parts són importants. Nosaltres no apostem només per una cara. Vam pensar que la millor manera de fer-ho era fer un símil amb l'esport.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
En total, s'han dissenyat cinc cartells diferents on destaquen sempre dos missatges en format de marcador. Un és el positiu i l'altre el negatiu. Així ho ha explicat el número 2 a la llista, Quim Pla, que ha destacat que l'objectiu és anar més enllà d'un simple eslògan.
Quim Pla
La CUP vol anar més enllà i a diferència d'altres partits tenim moltes coses a dir. Volíem que amb el cartell s'identifiqués que parlem de Sant Cugat.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Per recaptar diners per a la campanya, que té un pressupost de gairebé 5.000 euros, i per donar a conèixer les seves idees, la CUP ha organitzat diversos sopars a l'espai gastronòmic Terra Dolça.