Sol i Aire dóna el tret de sortida a la Festa Major amb un homenatge als octogenaris
FESTA MAJOR 2011
Publicat el 30/jul/11 per Judith Cañamares
El pregó ha donat el tret de sortida a la Festa Major de Sol i Aire, que ha començat aquest divendres i que comptarà amb un cap de setmana ple d'activitats per a tots els públics. El pregó d'enguany ha volgut retre homenatge a tots els veïns de Sol i Aire amb més de 80 anys, als quals se'ls ha atorgat una placa commemorativa.
La 17a Festa Major de Sol i Aire ha començat aquest divendres amb la lectura del pregó dedicat a les persones grans, tant les que encara viuen al barri com les que es troben en residències.
El president de l'Associació de Veïns de Sol i Aire, Guillem Roca, ha estat l'encarregat del discurs i ha explicat a Cugat.cat les característiques de la Festa Major d'enguany.
Guillem Roca
La Festa Major aquest any ha reduït una mica el pressupost. Enguany hi ha una novetat: una exposició de productes fets a Sol i Aire.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Per delegació de l'alcaldessa, el tinent d'alcalde de Governació, Jordi Puigneró, ha destacat que cal seguir potenciant les festes majors de barri.
Jordi Puigneró
Són festes de família, perquè tothom es coneix. Que un cop l'any decideixin organitzar una Festa Major demostra la bona convivència.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
La Festa Major de Sol i Aire s'allargarà fins diumenge amb activitats per a totes les edats i està oberta a tots els santcugatencs.