El PSC lluirà les sigles del partit i el color roig 'amb orgull' durant la campanya
Pere Soler i Vicenç San Francisco, durant l'acte de presentació de la campanya
Eleccions Municipals 2015Publicat el 14/abr/15 per Josep Gimeno
El cap de llista del PSC, Pere Soler, assegura que mostraran el color roig i les sigles del partit sense amagar-se i amb orgull durant la campanya de les municipals, a diferència de CiU. '+Serveis, +Igualtat' i 'La teva veu a Sant Cugat' són els lemes de la campanya socialista per resumir el compromís amb els serveis públics i la representació de la ciutadania i de les entitats al ple municipal.
Per apropar-se als electors, el PSC ja ha posat en funcionament un número de mòbil (620.166.390) des del qual l'alcaldable respon els dubtes i les preguntes que li faci arribar la ciutadania a través de Whatsapp. En breu, també estarà disponible la web del candidat, Peresoler.cat.
El cap de llista, Pere Soler, remarca que durant la campanya subratllaran els elements d'identitat del partit a diferència de formacions com CiU.
Pere Soler
Defensarem el color roig, el nostre, i no defugirem de la nostra marca de partit, com fa CiU.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
La proximitat serà un dels pilars de la campanya socialista. Segons el seu responsable, Vicenç San Francisco, el PSC posarà en valor que té 'un molt bon candidat a l'alcaldia' i que s'ha fet molta tasca a àmbit municipal.
Vicenç San Francisco
El nostre candidat és una persona preparada i propera. Amb això, basarem la nostra campanya, que serà de proximitat.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
El cost de la campanya
El PSC ha pressupostat 9.000 euros per promoure la candidatura de Pere Soler. Són diners que s'han començat a invertir des de principis d'any i que inclouen també els 15 dies de campanya. Les principals partides són la publicitat exterior (4.500 euros), la publicitat en la premsa local privada (2.300 euros) i els actes de campanya (700 euros).