Neix el Sant Cugat Experience per mostrar tot l'atractiu local a fora i dins del municipi

Economia

Publicat el 6/mai/14 per Marc Sala

Sant Cugat mostrarà tots els atractius de la ciutat del 23 de maig a l'1 de juny en el Sant Cugat Experience, la primera acció conjunta dels agents econòmics, socials i culturals del municipi. Amb una quarantena de propostes, es vol posicionar Sant Cugat com una ciutat cultural, amb comerç singular i amb oferta esportiva, lúdica i artística. També es vol incrementar el sentiment de pertinença dels santcugatencs i obrir la localitat a públics de fora de Sant Cugat.

'Avui us presentem un univers per ser viscut'. Així ha donat a conèixer l'alcaldessa, Mercè Conesa, Sant Cugat Experience, una proposta que vol obrir la ciutat a partir de la implicació d'entitats, comerciants, artistes i empreses. La voluntat és posar a l'aparador tot el potencial de la localitat perquè aquesta esdevingui un punt d'interès turístic que sobrepassi l'àmbit local i comarcal. En paraules de Conesa, Sant Cugat Experience vol mostrar un municipi que confia en el talent i el potencial santcugatenc per anar més enllà.

Mercè Conesa

Presentem un univers per anar una mica més enllà de la ciutat. És una ciutat que aprofita el talent i el que es fa a Sant Cugat per anar una mica més enllà.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Hotels, galeries d'art, botigues, entitats esportives i empreses han organitzat un seguit de propostes per donar-se a conèixer i permetre descobrir Sant Cugat des d'un punt de vista diferent l'habitual. Rutes en bicicleta i a cavall, actuacions musicals, galeries obertes, degustacions i un llarg etcètera ompliran els carrers de propostes.

La presidenta de l'associació Sant Cugat Comerç (STC), Maite Pérez, ha explicat la 'Nit en blanc', la proposta dels comerciants per al dissabte 24. És la segona edició de la iniciativa que mantindrà les persianes dels establiments obertes fins ben entrada la nit amb un ampli ventall d'activitats i promocions especials d'algunes botigues. Pérez confia en l'èxit de l'experiència.

Maite Pérez

Les botigues faran les seves propostes. És un acte que creiem que portarà molta vida i convido tothom a participar-hi.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Sant Cugat Experience té el patrocini de l'empresa cervesera Damm. La companyia, a més, serà l'encarregada de portar per segon any la Ruta de la Tapa. Es farà del 22 de maig a l'1 de juny, dies durant els quals bars i restaurants oferiran una tapa i un quinto de cervesa per dos euros i mig.

El responsable de Trade Marketing de Damm, Xavi Roca, ha destacat que l'empresa se suma amb entusiasme a la proposta. A més, ha explicat que, per ara, ja tenen un 40% més d'establiments que s'han sumat a la ruta que en la primera edició.

Xavi Roca

Creiem que serà un èxit com l'any passat. Una dada que indica la il·lusió que ha generat la proposta: tenim un 40% més d'inscrits a la ruta de tapes.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



L'Ajuntament ha destinat un pressupost d'uns 10.000 euros a la difusió de les activitats de Sant Cugat Experience al marge dels recursos propis que mobilitzarà durant la celebració.