El seu president, Josep Lozano, considera que l'Amèrica Llatina és un bona regió per expandir-se perquè és un mercat de 500 milions de persones que fan servir el castellà per formar-se. Lozano ha explicat a Cugat.cat les raons per les quals cal promocionar les fires a l'estranger.
Josep Lozano
Una fira és un mitjà únic, extraordinari per vendre i aconseguir nous contactes i clients. Així s'ha demostrat a Bogotà.
El president d'AEFOL també ha posat èmfasi en el fet que les noves tecnologies com Internet han estat la causa principal de l'augment de la demanda del 'e-learning'. Lozano ha posat com a prova el fet que en un any la seva empresa ha crescut un 100%: a la fira de Lima de l'any passat tenien 24 estants mentre que en la d'enguany, a Bogotà, n'han tingut 45.
D'altra banda, AEFOL vol impulsar un programa anomenat 'Sant Cugat Exporta', una iniciativa que pretén oferir a les empreses de Sant Cugat, Cerdanyola i Rubí la seva experiència en el mercat llatinoamericà, en cas que vulguin expandir-se cap a aquests països.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.