Jorge Serra, nou director de màrqueting d'EsadeCreapolis
Jorge Serra, nou director de màrqueting
EconomiaPublicat el 11/des/10 per Anna Berenguer
EsadeCreapolis té des d'aquest divendres un nou director de màrqueting. Jorge Serra assumeix la responsabilitat de l'àrea estratègica i operativa de màrqueting gairebé un any després de la inauguració del centre internacional d'innovació. Amb aquesta nova incorporació, s'espera potenciar els continguts i crear sinergies entre les més de 60 empreses que formen part del conjunt empresarial.
L'encreuament d'experiències entre les diferents empreses és, segons el nou director de màrqueting d'EsadeCreapolis, una de les claus del centre d'innovació. Fruit d'aquestes sinergies, és el desenvolupament de projectes innovadors. Amb aquesta visió, Serra se situa ara al capdavant de l'àrea de màrqueting.
EsadeCreapolis té unes instal·lacions de 20.000 metres quadrats situats al nou campus d'Esade, al centre del municipi.
Jorge Serra és llicenciat en Administració d'Empreses i MBA per Esade, i ha desenvolupat la seva trajectòria professional en el món del màrqueting.