El Banc Sabadell, amb seu a Sant Cugat, és l'entitat bancària amb menys queixes dels clients presentades al Banc d'Espanya. Aquest és el cinquè any consecutiu que l'entitat encapçala aquesta classificació.
Un estudi del servei de Reclamacions del Banc d'Espanya analitza trimestralment els objectes de reclamació com dipòsits, inversió creditícia i targetes de crèdit entre d'altres. Per fer l'estudi, s'estableix una ràtio entre les reclamacions presentades per cada 1.000 milions d'euros de volum mitjà de negoci.
Segons les dades del Banc Sabadell, cada trimestre de l'any passat es van traslladar 37 reclamacions dels clients. Aquesta xifra implica una disminució interanual del 28,85%.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.