El segell Impulsa Cultura premia les empreses que inverteixen en cultura
La vicepresidenta de Moventia i patrona de la Fundació Catalunya Cultura afirma que apostar per la cultura és una "inversió" i no una "despesa"
Xerrades Moventia - Sant Cugat Empresarial - Fundació Catalunya Cultura / Foto: Cugat Mèdia
EconomiaPublicat el 17/abr/23 per Sergi Crusells
Invertir en cultura és un recurs per ajudar les empreses per fomentar la unió dels treballadors i l'hora com a publicitat per la marca a través del segell Impulsa Cultura. Aquest reconeixement premia aquelles empreses compromeses amb la cultura i que hagin participat en projectes i iniciatives culturals. Així s'ha explicat en unes xerrades organitzades per Sant Cugat Empresarial i la Fundació Catalunya Cultura celebrades aquest dilluns a l'edifici de Moventia.
Per aconseguir aquest segell només s'ha de presentar un formulari amb les iniciatives culturals a les quals s'han donat suport i que ratificarà la Fundació Catalunya Cultura i la Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat de la Universitat de Girona. El Segell aporta contingut a l'Estat d'Informació No Financera (EINF) de l'empresa que l'obté.
La vicepresidenta corporativa de Moventia i patrona de la Fundació Catalunya Cultura, Sílvia Martí, anima a les empreses a "perdre la por": "Les empreses hem d'estar amb la cultura. Ens ho hem de creure perquè jo no ho veig com una despesa, és una inversió en el nostre país". Martí ha explicat que com més empreses i més comerços tinguin aquest segell Impulsa Cultura "ajudarem a difondre la cultura al nostre país, en la nostra gent, la nostra joventut, el nostre talent i, a més, promocionem la nostra marca".
La tinenta d'alcaldia de Cultura, Esther Madrona, ha explicat que "tot allò que com a societat puguem fer per millorar les condicions laborals dels treballadors, per explicar que la cultura transforma, els valors creatius, d'innovació, de xarxa, de comunitat, crec que aquest binomi ha de fer que més i més empreses s'atreveixin a tenir-lo en compte".
DECLARACIONS
Sílvia Martí
Se li ha de perdre la por a que les empreses estiguem amb la cultura. Les empreses hem d'estar amb la cultura. Hem de ser l'enllaç. Ens ho hem de creure perquè jo no ho veig com una despesa, és una inversió en el nostre país. I quantes més empreses, més comerços tinguem aquest segell Impulsa Cultura ajudarem a difondre la cultura al nostre país, en la nostra gent, la nostra joventut, el nostre talent i a més promocionem la nostra marca.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Esther Madrona
Totes les empreses estan formades per persones, i per tant tot allò que com a societat poguem fer per millorar les condicions laborals dels treballadors per explicar que la cultura transforma, els valors creatius, d'innovació, de xarxa, de comunitat, crec que aquest binomi ha de fer que més i més empreses s'atreveixen a tenir-lo en compte.
Your browser doesn’t support HTML5 audio