El periodista santcugatenc Lluís Feliu presenta 'Tarannà emprenedor'
L'autor ha explicat al 'Connectats' els detalls del seu segon llibre
Lluís Feliu, a l'estudi Ramon Barnils / Foto: Cugat Mèdia
EconomiaPublicat el 16/mar/23 per Carme Reverte
'Tarannà emprenedor' (Publicalis) és el segon llibre del periodista santcugatenc i doctor de màrqueting Lluís Feliu. Un llibre de màrqueting pensat per a tots els públics perquè, com explica l'autor en una entrevista al 'Connectats', 'el màrqueting l'apliquem des de petits d'una manera natural'.
Escolta-ho
Lluís Feliu combina en aquest llibre teoria i pràctica del màrqueting, a més de reflexió, partint d'alguns casos viscuts en primera persona. El llibre neix de la necessitat del periodista d'analitzar perquè alguns plans estratègics han sortit bé o han fracasat. "Tenia ganes d'explicar-me i ordenar experiències que he tingut", assegura.
'Tarannà emprenedor' s'estructura en 12 capítols on Feliu explica les teories bàsiques del màrqueting d'una manera planera i entenedora. Des de tenir un objectiu a traçar un pla que sigui realista. Són teories que, com reconeix l'autor, "es poden aplicar a molts àmbits, fins i tot a la vida diària. Jo ho aplico".
Amb aquest treball, Lluís Feliu pretén que els lectors s'atreveixin a emprendre els seus projectes personals o empresarials. El llibre es pot trobar a les llibreries de Catalunya i, aviat, també a Amazon.
DECLARACIONS
Lluís Feliu
El màrqueting l'apliquem ja des de petits de forma natutal.
Your browser doesn’t support HTML5 audio