Boehringher Ingelheim inverteix 11 milions d'euros en el seu hub digital de Sant Cugat
La multinacional farmacèutica pretén convertir-se en líder digital dins de la indústria
Vista aèria de la farmacèutia Boeringher Ingelheim de Sant Cugat / Foto: Boehringher Ingelheim
EconomiaPublicat el 24/mai/22 per Paula Pujol
La multinacional farmacèutica Boehringher Ingelheim invertirà 11 milions d'euros en el seu hub de serveis de màrqueting digital de Sant Cugat, establert l'any 2018, i el qual dona servei a tots els centres de l'empresa a escala mundial. L'objectiu de Boehringher és convertir-se en líder de la innovació digital dins de la indústria farmacèutica i ser un lloc estratègic per a la companyia a escala global.
El hub digital focalitza els seus esforços en desenvolupar projectes innovadors enfocats en la millora contínua de la multinacional en àrees com l'automatització i mesurament de campanyes, gestió d'actius digitals i integració de dates i serveis de gestió d'aprenentatge. Després d'observar els resultats obtinguts al llarg d'aquests quatre anys de funcionament, Boehringher Ingelheim hi ha afegit serveis relacionats amb el rendiment digital, mesurament i personalització web, habilitació i optimització de la cerca i operacions mediàtiques.
La companyia va obrir aquest centre de serveis digitals l'any 2018 amb 5 professionals i, des d'aleshores, la plantilla ha incrementat fins a les 39 persones. El centre preveu un creixement del 24% de la seva plantilla en els pròxims tres anys.