ESCOLTA-HO
Amb tot plegat, Sáenz, que va començar amb aquesta tècnica comercial amb només 17 anys, ha aconseguit bastir diversos negocis en línia i desenvolupar cursos per començar a vendre per internet a través del que ha batejat com a Universidad del Dropshipping. Un creixement que hagués estat impossible sense les xarxes socials, ell s'ha quedat només amb Youtube i Instagram, on cuida els detalls per complir amb els exigents requeriments dels algoritmes. 'Quan vaig començar hi havia només dues o tres persones que parlaven d'empresa, m'ha servit com a aparador', assenyala. De fet, per afinar del tot el posicionament, Sáenz té un assessor que es dedica a preocupar-se de la planificació i elaboració de continguts.
Pel que fa al públic dels seus cursos, Sáenz explica que és força heterogeni. Des de joves amb coneixements digitals amplis que veuen el 'dropshipping' com una oportunitat de fer negoci fins a persones més grans que busquen fórmules per complementar els seus ingressos. Sigui com sigui, això sí, Sáenz assenyala que aquest sistema no fa miracles i que al final l'èxit el determina la feina que faci el venedor.
Adrián Sáenz
Hi havia dues o tres persones que parlaven d'empresa a Youtube Espanya. Al principi no ho coneixia ningú i ara ja saben què és i els interessa. M'ha servit com a aparador per convertir-me en un referent en aquest tema.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.