Sant Cugat, seu del màrqueting en català

La ciutat acull aquest dimarts la primera jornada de màrqueting en català

Cartell de la iniciativa / Foto: E-den.net

Economia

Publicat el 30/abr/19 per Martí González

Sant Cugat acull aquest dimarts la primera jornada de màrqueting en català, una iniciativa que inclou xerrades i debats sobre l'ús del català a les campanyes de màrqueting actuals amb professionals del sector. L'esdeveniment, que té lloc a Esade Creàpolis, arrenca a les nou del matí i s'allargarà fins dos quarts de dues del migdia.

La benvinguda va a càrrec de la regidora de Promoció Econòmica, Sílvia Solanellas, i del doctor en Màrqueting i fundador d'e-deon.net, Lluís Feliu. El primer bloc, sobre la importància dels patrocinis en l'àmbit esportiu, l'encetaran Miguel Centeno, responsable de màrqueting i patrocinis del diari Sport, i José Luis Blanco, exatleta i organitzador de curses amb més de 40.000 inscrits a l'any.

Després el tècnic de l'àrea d'empresa i serveis de la Plataforma per la Llengua, Marc Biosca, presentarà dades sobre l'ús del català a l'empresa.

Els últims blocs tindran com a protagonistes empreses que utilitzen el català amb normalitat en campanyes de màrqueting. El director general de la santcugatenca Amat Immobiliaris, Guifré Homedes, i la directora de màrqueting d'Agrofresc, Anna Rúbia, mantindran una conversa per intercanviar estratègies.

Finalment, s'entregarà el premi Tarannà 2019, un guardó que reconeix anualment l'empresa que utilitza el català en les seves estratègies de màrqueting i demostra que és possible i rendible. El periodista santcugatenc Jofre Llombart serà l'encarregat de lliurar-lo.

La jornada està organitzada per l'agència de màrqueting e-deon.net, amb el patrocini de la Fundació puntCAT i la col·laboració d'Acribis Group, Sant Cugat Empresarial (SCE), Pimec cervesa La Brava, Frit Ravich, La Fageda, EU Mediterrani, CECABLE i Plataforma per la Llengua. Les inscripcions tenen un preu de 15 euros i l'aforament és limitat.