La 8a Nit en Blanc obrirà les portes d'un centenar de comerços
Sant Cugat Comerç torna a organitzar la tradicional nit de botigues obertes amb vocació de consolidar-lo com un acte 'de ciutat'
La jornada s'ha presentat aquest dimecres / Foto: Cugat.cat
EconomiaPublicat el 25/abr/19 per Albert Prat
La Nit en Blanc tornarà a envair els carrers dels centre de la ciutat l'11 de maig amb un centenar de botigues, set escenaris plens de música i dansa i activitats per a tots els gustos. Els establiments es vestiran amb les seves millors gales per a una iniciativa que permet acostar-se als clients 'd'una altra manera', com ha explicat la presidenta de Sant Cugat Comerç Aïda Fernández. Més de 500 persones participaran d'alguna manera en aquesta nit, que implica també una vintena d'entitats amb l'objectiu de convertir-se en un acte 'de ciutat'.
Aquesta voluntat d'implicar altres actors és la pedra angular de la 8a edició de la nit de botigues obertes de la ciutat, un esdeveniment que ha traspassat els límits de la ciutat i que s'ha convertit en una referència 'a la comarca'. Això es tradueix en la implicació de 12 entitats més a la festa, amb l'Escola Fusió com una de les principals protagonistes. Pels set escenaris hi desfilaran grups de dansa de totes les procedències, músics i actuacions seleccionats per arribar a tots els públics i per amenitzar una jornada que, com ha explicat l'alcaldessa, Carmela Fortuny, 'és molt esperada a la ciutat'.
Sant Cugat Comerç també posarà en marxa aquell dia un concurs per endur-se fins a 100 euros en un xec regal per gastar a comerços de l'associació. Per aconseguir-la, els assistents hauran de buscar uns personatges que es passejaran per les botigues amb un paraigua lluminós, fer-s'hi una foto i penjar-la a Instagram amb l'etiqueta #Nitenblanc19.
Tot plegat en una jornada que enforteix la relació entre comerciants i clients, ha explicat Aïda Fernández, en una època complicada pel comerç local. En aquest sentit, l'alcaldessa ha felicitat l'associació per l'aposta i per l'actitud 'positiva' per tirar endavant tot i les dificultats.
DECLARACIONS
Aïda Fernandez
Més que una importància visibilitzadora és el contacte que fem amb els clients. Interactuem amb ells d'una manera diferent. Som més propers i això ens beneficia tant les botigues com els clients.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Carmela Fortuny
Enlloc de mirar-nos en melic i entristir-nos tenim un comerç que decideix positivitzar, sortir al carrer i tirar endavant una activitat com aquesta.
Your browser doesn’t support HTML5 audio