Sant Cugat serà la seu del màrqueting en català
La ciutat acollirà la primera jornada el 30 d'abril per normalitzar la presència del català al màrqueting i la comunicació
Detall dels cartells / Foto: e-deon.net
EconomiaPublicat el 5/mar/19 per Martí González
Sant Cugat acollirà el proper 30 d'abril la primera jornada de màrqueting en català. Es tracta d'una iniciativa que inclourà xerrades i debats sobre l'ús del català a les campanyes de màrqueting actuals amb professionals del sector. L'esdeveniment, que tindrà lloc a Esade Creàpolis, arrencarà a les nou del matí i s'allargarà fins dos quarts de dues del migdia.
La benvinguda anirà a càrrec de la regidora de Promoció Econòmica, Sílvia Solanellas, i del doctor en Màrqueting i fundador d'e-deon.net, Lluís Feliu. El primer bloc, sobre la importància dels patrocinis en l'àmbit esportiu, l'encetaran Miguel Centeno, responsable de màrqueting i patrocinis del diari Sport, i José Luis Blanco, exatleta i organitzador de curses amb més de 40.000 inscrits a l'any.
Després el tècnic de l'àrea d'empresa i serveis de la Plataforma per la Llengua, Marc Biosca, presentarà dades sobre l'ús del català a l'empresa.
Els últims blocs tindran com a protagonistes empreses que utilitzen el català amb normalitat en campanyes de màrqueting. El director general de la santcugatenca Amat Immobiliaris, Guifré Homedes, i la directora de màrqueting d'Agrofresc, Anna Rúbia, mantindran una conversa per intercanviar estratègies.
Finalment, s'entregarà el premi Tarannà 2019, un guardó que reconeix anualment l'empresa que utilitza el català en les seves estratègies de màrqueting i demostra que és possible i rendible. El periodista santcugatenc Jofre Llombart serà l'encarregat de lliurar-lo.
La jornada està organitzada per l'agència de màrqueting e-deon.net, amb el patrocini de la Fundació puntCAT i la col·laboració d'Acribis Group, Sant Cugat Empresarial (SCE) i Pimec.