Tres comerços de Sant Cugat Comerç engeguen una prova pilot de la plataforma de digitalització MyBloo
La prova pilot ha instal·lat pantalles de cartelleria digital / Foto: StC
EconomiaPublicat el 20/des/17 per Albert Prat
Tres comerços de Sant Cugat Comerç (StC) participen en la prova pilot que l'associació ha engegat per provar la plataforma de digitalització del petit comerç MyBloo. A la Farmàcia Santa Maria, la Pastisseria Sàbat i Icaro es prova només una part del servei, la que ofereix pantalles de cartelleria digital personalitzables. Quan acabi el període de prova, els comerços podran contractar tot el paquet, que inclou eines d'anàlisi de les preferències dels clients i la creació d'una aplicació mòbil, entre altres serveis.
La plataforma MyBloo sorgeix de l'empresa catalana Beabloo i té l'objectiu d'oferir serveis de digitalització amb preus més assequibles per fer-los arribar al petit comerç. Així, les botigues físiques poden obtenir informació anònima dels seus clients, captada a partir de les càmeres instal·lades a la pantalla, i fer-los arribar ofertes i promocions per intentar competir amb els comerços virtuals.
El gerent d'StC, Jesús Carballo, ha explicat a Cugat.cat que l'objectiu de l'associació és avançar cap a la digitalització del comerç, una assignatura pendent al sector.
Jesús Carballo
Com a sector, cal digitalitzar-se. A la ciutat potser tenim un percentatge més elevat, però el comerç és un sector que està poc digitalitzat.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
L'associació no es planteja ampliar la prova a més comerços, tot i que sí que oferirà assessorament per als socis que vulguin implementar el servei.