Sensory Value vol expandir-se als Estats Units, França i Àsia i potenciar el projecte de realitat virtual

Imatge web de l'empresa

Economia

Publicat el 3/ago/17 per Mar Castro

L'empresa Sensory Value, amb seu a Sant Cugat, vol expandir-se als Estats Units, França i Àsia i potenciar el seu projecte de realitat virtual, segons informa el diari 'Cinco días'. La consultora es dedica a oferir a empreses de la indústria alimentària unes anàlisis detallades perquè coneguin i millorin els atributs sensorials dels productes que ofereixen.

Sensory Value té ara un projecte obert de realitat virtual que en comptes de testar sensorialment una mostra de cervessa, per exemple, en una sala blanca i sense més objectes, ho farà en una cafeteria o terrassa, entre d'altres indrets. Segons l'empresa, es tracta de fer entrar al consumidor de ple en la situació.

L'empresa porta 17 anys testant productes (més de 8.000), tant de nova creació com ja comercialitzats per identificar el grau de millora. Alguns dels clients de la companyia santcugatenca són Unilever, Gallina Blanca, Telepizza, Lavazza i el grup de cervessa portuguesa, Unicer, entre d'altres.