Isaac Lozano
L'experiència de Shotl neix en un moment 100% mòbil, cosa que Kutsuplus no tenia. A banda, els finlandesos treballaven en zones més grans, de 20 quilòmetres, i nosaltres parlem de la primera i última milla de les persones
El debat d'aquest dijous ha servit de punt de trobada entre els professionals del sector que han opinat sobre el paper de les noves tecnologies en mobilitat i la seva rendibilitat. A partir de la seva experiència al capdavant de Kutsuplus, i després de més de 20 anys a Nokia, Kari Rissanen afirma que el secret de l'èxit econòmic en el sector de la mobilitat rau, precisament, en la inversió en nous 'softwares'.
Kari Rissanen
A gran escala, en uns anys el 65 - 70 % dels costos en mobilitat seran salaris. I d'aqí uns deu anys, ho potser una mica més, hi haurà cotxes autònoms. Per tant, el primer que hi arribi guanyarà molts diners.
El director general de Transports i Mobilitat de la Generalitat, Pere Padrosa, ha assistit a l'acte a títol individual. També hi han acudit responsables de SEAT, Volskwagen, ESADE, IESE i altres empreses del sector. La trobada s'ha pogut seguir també en directe a través de Periscope.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.