La targeta Sant Cugat a la Butxaca supera els 10.000 usuaris en un any
Imatge de la targeta
EconomiaPublicat el 5/abr/16 per Anna González / Alba Triadó
Sant Cugat a la Butxaca, la targeta de fidelització de l'associació Sant Cugat Comerç (StC), ha superat els 10.500 usuaris en el primer any en funcionament. S'ha convertit en la segona targeta d'aquestes característiques amb més clients al municipi, després de la del Caprabo i seguida per la de l'Ikea. La targeta permet acumular punts als establiments locals adherits a la campanya i bescanviar-los per regals.
Segons dades de Sant Cugat Comerç, la targeta suma uns 2.877 compradors de mitjana al mes, que compren als establiments adherits 2,44 vegades al mes i gasten uns 141,49 euros de mitjana. El gerent de StC, Jesús Carballo, s'ha mostrat satisfet per aquest primer any de funcionament de la targeta.
Jesús Carballo
No ens hem posat mai un nombre de targetes o de clients com a objectiu. Sempre hem pensat que l'havíem de dotar de molts serveis i que això faria que els clients la volguessin tenir. Continuem amb aquest plantejament d'augmentar els serveis.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Carballo també ha explicat a Cugat.cat les assignatures pendents i els reptes que es marca l'associació.
Jesús Carballo
Volem aconseguir més comerços i creiem que hi ha marge de maniobra per millorar els programes de fidelització. També volem negociar amb l'Ajuntament i fer una realitat el pagament dels aparcament de zona blava i dels subterranis amb la targeta Sant Cugat a la Butxaca.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
En el primer any de funcionament, s'han efectuat més de 65.500 transaccions, que han superat els dos milions d'euros, i s'han entregat als usuaris 2.271 regals.