Neix una aplicació amb segell santcugatenc per a la facturació electrònica
Un usuari amb aplicació en ús / Foto: Invinet
EconomiaPublicat el 4/abr/16 per Elisenda Colell
L'empresa santcugatenca Invinet ha creat una aplicació mòbil per controlar factures electròniques, apta per a autònoms, empreses i l'administració pública. El projecte neix de B2BRouter.net, un portal creat per la mateixa empresa que permet elaborar aquestes factures, ara obligatòries per llei si es facturen serveis a l'administració pública. En només un any, la pàgina ha passat de 1.000 a 20.000 usuaris.
Consultar les factures fetes a B2BRouter.net, enviar-les via correu electrònic a altres empreses o a l'administració en qualsevol lloc i rebre'n resposta al moment. Aquestes són algunes de les prestacions de l'aplicació mòbil B2BRouter, creada per Invinet.
Des del 15 de gener del 2015 és obligatori que totes les factures amb l'administració pública siguin en format electrònic. El director d'Invinet, Oriol Bausà, ha explicat a Cugat.cat que l'aplicació els permetrà expandir-se a altres mercats de l'Estat espanyol i la Unió Europea.
Oriol Bausà
Esperem que això serveixi per difondre més el servei i arribar a la resta de l'Estat i a àmbit europeu. El servei serà més atractiu.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
En funció de les prestacions que vulgui l'usuari, s'han dissenyat tres tipus de perfils. El professional, per a treballadors autònoms i pimes; Bussines, desenvolupat per a empreses molt grans, i un perfil per a empreses d'assessoria. Tot plegat està desenvolupat en un sistema gratuït i un altre de pagament, que permet automatitzar processos de facturació amb tot l'Estat espanyol i la Unió Europea.
Invinet, amb seu a Sant Cugat, està especialitzada en la transmissió electrònica de documents. Actualment col·labora amb el Centre Europeu de Normalització i la Comissió Europea en projectes d'estandarització de continguts en línia.