La Fundació Sant Cugat Actiu vol replantejar el Sant Cugat Experience

Sílvia Solanellas, a Cugat.cat

Economia

Publicat el 13/feb/16 per Sergio Morales

La Fundació Sant Cugat Actiu vol replantejar el funcionament del Sant Cugat Experience, ja que hi ha participants que no veuen clars alguns dels seus aspectes. Ho ha explicat la directora de la fundació, Sílvia Solanellas, que sis mesos després d'assumir el càrrec ha posat en valor la tasca feta i ha explicat que un dels objectius que es marcava, l'atracció de noves empreses, s'està complint amb l'arribada d'empreses com Mapfre, Leroy Merlin i Bureau Veritas.

Solanellas ha explicat a Cugat.cat quines són les claus per atreure empreses a la ciutat.

Sílvia Solanellas

La qüestió és tenir els serveis i el material preparat. Tenim la sort que a Sant Cugat sempre hi arriben empreses per l'ecosistema de la ciutat. Les mateixes empreses que hi han atrauen d'altres.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Tot i que veu Sant Cugat com un pol d'atracció, creu que cal treballar per posar a disposició de les empreses interessades en establir-se a la ciutat documents en diferents idiomes que expliquin en què guanyarien, així com insistir amb actes i accions que posicionin el municipi com una zona atractiva.

Un altre projecte en què la Fundació Sant Cugat Actiu està treballant actualment és la posada en marxa d'una campanya de promoció de la tasca que es fa des dels departaments de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de les companyies establertes a la ciutat. Aquesta iniciativa s'està promovent en col·laboració amb l'Ajuntament i entitats com Sant Cugat Empresarial (SCE) i Sant Cugat Comerç (StC).