La directora de l'Hotel Sant Cugat, Sònia Morera, explica que el perfil de client de la ciutat és el corporatiu com a conseqüència del parc empresarial del municipi. Morera ha puntualitzat que a l'estiu, sobretot durant l'agost, la demanda dels empresaris és més baixa i dóna pas al turisme vacacional.
Sònia Morera
Un dels clients principals de Sant Cugat és el client corporatiu com a conseqüència del parc empreserial del municipi. Durant l'època d'estiu, principalment al mes d'agost, la demanda dels empresaris és més baixa i dóna pas al client vacacional.
L'H2 Sant Cugat és l'hotel on més han augmentat les pernoctacions, duplicant gairebé les de l'estiu passat. L'allotjament de grups d'esportistes, de gent gran i d'escoles és un dels factors que ha afavorit aquest increment de la demanda. La recepcionista de l'hotel, Míriam Rodríguez, ha apuntat que aquest any a Sant Cugat 'gairebé no ha existit la temporada baixa'.
Míriam Rodríguez
Si comparem amb el 2014 no només hem de valorar l'estiu sinó tot l'any. Aquest any a Sant Cugat practicament no ha existit la temporada baixa. Hem tingut una ocupació molt alta.
Pel que fa a la xifra en percentatge de l'ocupació dels hotels, quatre establiments han facilitat la seva ocupació a Cugat.cat en aquesta modalitat. De mitjana els hotels Hotel BlueBay Barcelona Sant Cugat, AC Hotel Sant Cugat, Holiday Inn Express Barcelona-Sant Cugat i l'Aparthotel Golf han passat de tenir el 61% de les seves habitacions plenes al 76% aquest juliol i agost.
Tot i que els mesos d'estiu no són els que registren una ocupació més alta als hotels de Sant Cugat, els hotelers de la ciutat es mostren satisfets amb les xifres obtingudes.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.